Friday 30 November 2012

Counting Days ^_~

Assalamualaikum n hye..

Lama rasanya blog aku terkubur..so that why ingin aku di sini menyungkil balik apa yg dah terbenam utk kembali mncul smula di alam maya nie..

Today 30 November 2012, that mean aku cuma tinggal bberapa hari saja lagi utk menamatkan zaman bujang trangtangtang aku nie..well, sangat mengecewakan sikit la kan kalau smpai ke tahap ni aku still xda rasa apa2. itu tipu!!! perasaan yg aku rasa skrg nie, ohhhmmmaaaiiii Tuhan jer yg tau =.='

Banyak benda must be settle before upcoming weekend. Fuhh..sikit xbanyak jugak la aku bertungkus lumus menyiapkan apa yg patut dan menyahkan apa yg tak tersenarai. Even kerja 8jam a day aku still xdpt nak control or dlm erti kata lain nak handle apa yg bride-to-be patut buat skrg nie. Kesian kat aku ='(

Tapi, really appreciate coz at the same time family, mak, akk, abg n members banyak dtg membantu. walaupun xbanyak aku sangat2 hargai sbb tu menandakan they all still cayang kat aku..mehehehe :p AT LEAST dorang still ingatkan aku what am i suppose to do. tu dah lebih dari cukup! :)

So a big thanks n a big hugs kpd smua yg disayang tu. Doakan semua yg dirancang berjalan dgn lancar :D

p/s: dup dap dup dap...

No comments:

Post a Comment